Ga naar de inhoud

3 Onmisbare feiten op je ‘Over mij’ pagina

Je Over mij pagina is er eentje waar veel ondernemers mee worstelen. Hoe zit dat bij jou? Ben jij tevreden over jouw Over mij pagina? Wat grappig is, is dat veel ondernemers die ik help met hun webteksten deze pagina echt als het grootste obstakel beschouwen. Dit komt vaak niet eens omdat men iets ‘over zichzelf’ moet vertellen, maar door het feit dat wát je over jezelf moet vertellen duidelijk onderscheidend moet zijn van je conculega’s. En híer wordt het interessant. In dit blog geef ik je drie onmisbare feiten voor op je Over mij pagina, waarmee jij je duidelijk onderscheidt van je conculega’s.

Hoe zit je in elkaar?

Geef jouw lezers een beeld van jouw karakter. Ben je zorgzaam, sta je altijd voor andere klaar? Heb je een zogenaamd ‘pittig’ karakter? Ben je een ontdekker? Een pionier? Of een echt familiemens?

Deze kenmerken zijn op zichzelf niet uniek. Maar je kunt ze wel uniek máken. Dat kun je doen door ze te combineren met het effect dat jij hebt op anderen.

Denk aan: “Ik ben een echte ontdekker. Ik doe graag nieuwe dingen en houd van de kick van fysieke inspanning. Mijn energie werkt aanstekelijk voor anderen, wat ervoor zorgt dat ik altijd wel iemand meekrijg op een van mijn tripjes!”

Het gaat erom dat je een omschrijving van jouw karakter combineert met informatie waardoor mensen zich daadwerkelijk een beeld kunnen vormen.

Hoe ben jij gekomen waar je nu bent? PAOST!

Nee, ik heb niet te diep in het glaasje gekeken ;-). Ik heb PAOST! bedacht als simpel stappenplannetje aan de hand waarvan je jouw ‘ondernemersreis’ kunt beschrijven. Het staat voor ‘Plan, Actie, Obstakel, Succes, Toekomst, Inspireren!’. Jouw ondernemersreis is uniek. Misschien heeft een ander een soortgelijke route afgelegd, maar de inzichten die jij hebt opgedaan zijn écht van jou. Zo creëer je dus een verhaal dat écht uniek is!

Voorbeeld: 

“Van mijn 21e tot mijn 28e heb ik in loondienst gewerkt als secretaresse in de medische zorg. Er speelt altijd veel in en rond de zorg, maar wat ik vooral meekreeg was dat de samenwerking tussen de medische zorg en de alternatieve zorg erg stroef verliep. Ik heb zo vaak mensen aan de telefoon gehad met vragen, die eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd werden en nooit echt een antwoord op hun vraag kregen. (PLAN) Op mijn 28e besloot ik daarom voor mezelf te beginnen als adviseur combinatiezorg (Dit bestaat ongetwijfeld niet ??).

Op 3 maart 2005 opende ik mijn bedrijf (ACTIE) en begon ik met mijn eerste stap: een netwerk opbouwen aan beide kanten van de zorg. Dit verliep lekker en mijn eerste doelstelling haalde ik al snel. Namelijk ….. Maar toen kwam het keerpunt (OBSTAKEL). Ik had een enorm netwerk, een goed verhaal en een missie. Maar sales!? Verkopen? Ik had geen idee wat ik moest vertellen als het aankwam op het verkopen van mijn diensten. Ik heb toen 4 opleidingen en een workshop gevolgd (whaat!? ?), waarna ik al snel mijn eerste successen ging behalen. Ik werd een ster in het verkopen van mijn eigen dienst en mijn kennis (SUCCES). Hierdoor heb ik veel mensen kunnen helpen door bijvoorbeeld huisartsen te verbinden aan lokale coaches en therapeuten. Patiënten ervaren nu het grote voordeel van aanvullende zorg, op de reguliere zorg. 

Omdat ik weet dat er nog veel meer zorginstellingen en praktijken aan elkaar gekoppeld kunnen worden voor betere zorg, blijf ik mijn werk de komende jaren voortzetten (TOEKOMST). Ik ben er trots op dat ik heb kunnen bijdragen aan een betere samenwerking tussen reguliere en alternatieve zorg, en dat ik dat helemaal op mijn eigen manier, vanuit mijn eigen potentie en missie heb kunnen waarmaken (INSPIREREN!).”

Lekker luchtig

Daarnaast is het op jouw Over mij pagina nog erg leuk om een aantal ‘luchtige’ dingen te benoemen waardoor mensen een beter beeld krijgen van jou. Het is overigens ook leuk als je deze dingen (regelmatig) op je social media laat terugkomen. Je kunt bijvoorbeeld denken aan een paar foto’s, of enkele ‘wist je datjes’. Het gaat hier echt om persoonlijke weetjes, denk aan: heb je huisdieren, waar woon je, in wat voor huis woon je, heb je een gezin, hobby’s, etc.

Combineer deze drie zaken en je hebt een goede Over mij pagina!

Als je deze drie zaken goed weet te beschrijven op jouw Over mij pagina, dan geef je potentiële klanten precies dát wat ze willen weten, namelijk: meer informatie over jou als persoon.

Specialist in marketing voor praktijkhouders in de alternatieve en complementaire zorg, die een training, traject of programma verkopen.

Mijn naam is Linda Noijens. Ik ben gespecialiseerd in online marketing voor trainingen, opleidingen, programma’s en trajecten. Met ruim 20 jaar ervaring ben je bij mij aan het juiste adres voor een compleet pakket aan diensten om jouw bedrijf of praktijk online zichtbaar en vindbaar te maken — van je website en teksten tot je social media en leadcampagnes.

Ik adviseer, begeleid en help je bij de uitvoering. Precies op de manier die bij jou past.

Wil je meer klanten in jouw (online) training of traject? Neem contact op!

Je hebt nog geen website, of er staat er wel één — maar eigenlijk ben je er niet blij mee. Hij oogt rommelig, is verouderd of levert weinig op. En elke keer als je iets wilt aanpassen, zakt de moed je in de schoenen.

Ik help je om het goed aan te pakken. We maken samen een professionele website die rust en vertrouwen uitstraalt, én past bij jou en je praktijk. In WordPress, zodat je hem later eenvoudig zelf kunt bijhouden zonder gedoe.

Wil jij een website waar je trots op bent en die klanten aantrekt? Dan zetten we samen die stap — van half werk naar een stevig fundament.

AI kan veel, maar niet voor je bedenken wát je wilt zeggen. En daar zit vaak precies het probleem: je weet ongeveer wat je bedoelt, maar krijgt het niet goed onder woorden. Daardoor blijven je teksten vaag, wisselend of niet herkenbaar als ‘jij’.

Ik help je om eerst de kern helder te krijgen: wat wil je zeggen, waarom is dat belangrijk en voor wie? Vanuit die basis leer ik je hoe je AI slim inzet om je ideeën om te zetten in goede teksten en content. Snel, helder en helemaal in jouw stijl.

Zo gebruik je AI niet als vervanging, maar als versterking van jouw verhaal.

Wil jij dat je teksten kloppen — inhoudelijk én qua gevoel? Dan laat ik je zien hoe je dat met AI voor elkaar krijgt.

Je kunt nog zo’n mooie website hebben, maar zonder verkeer gebeurt er weinig. Adverteren helpt je om mensen te bereiken die op zoek zijn naar wat jij biedt — of nog niet weten dat ze dat zijn. Met een goede campagne trek je precies de juiste bezoekers aan: mensen die interesse hebben in jouw dienst of traject.

Een campagne bestaat niet uit één losse advertentie, maar uit een doordachte route. Van het eerste contactmoment tot het moment dat iemand klant wordt. Denk aan:

∙ advertenties die nieuwsgierig maken en aanzetten tot klikken
∙ landingspagina’s die overtuigen en uitnodigen tot actie
∙ e-mails die opvolgen en vertrouwen opbouwen

Zo bouw je stap voor stap aan een stroom van warme leads: mensen die jou al kennen, snappen wat je doet en klaar zijn om met je te werken.

Wil jij leren hoe je met campagnes meer klanten aantrekt — zonder te blijven gokken wat werkt? Ik help je om jouw marketing gestructureerd én effectief op te zetten.

Je weet dat je iets met social media moet, maar waar begin je? Wat post je, en hoe vaak? Alles bij elkaar voelt het als een verplicht nummer, terwijl je vooral bezig wilt zijn met je werk.

Ik help je om een strategie te maken die haalbaar is en resultaat oplevert. Met een duidelijke contentplanning, formats die bij je passen en tips om zichtbaar te zijn zonder continu online te moeten zijn.

Wil jij rust, structuur en herkenbaarheid in je zichtbaarheid? Dan bouwen we samen jouw contentstrategie.

Je doet veel zelf, maar soms loop je vast. De ideeën zijn er wel, maar het lukt niet om ze goed te verwoorden of om er een helder plan van te maken. Of je weet even niet welke stappen je moet zetten om meer klanten aan te trekken.

Ik help je om de inhoud boven tafel te krijgen — wat je wilt zeggen, voor wie en waarom dat ertoe doet. We vertalen dat samen naar een strategie die past bij jouw praktijk, en ik help je om die ook echt uit te voeren. Van het aantrekken van leads tot het opvolgen ervan: jij weet wat je doet en waarom.

Wil jij niet langer aanmodderen met losse acties? Dan denk én doe ik met je mee — zodat je marketing eindelijk werkt zoals jij het voor ogen hebt.

Over KrachtigeTeksten.nl

Met ruim twintig jaar ervaring in de online marketing in het hoger onderwijs en de trainingssector, én bijna 8 jaar ervaring in heel specifieke praktijkmarketing, weet ik precies hoe jij jouw praktijk zichtbaar en bekend kunt maken op een manier die bij je past. 

Het leukste aan mijn werk is iemand helpen om tot de kern te komen en ‘ongrijpbare dingen’ concreet te maken. Wat drijft je, wat heb je meegemaakt, wat lever je precies, waarom doe je wat je doet, en wat is de toegevoegde waarde voor je klanten? Dat ontrafelen en vertalen naar krachtige woorden: dát vind ik een leuke uitdaging!

Ik help je om je missie, verhaal en diensten onder woorden te brengen en te vertalen naar een website, krachtige teksten, posts en campagnes waarmee je zichtbaar en onweerstaanbaar wordt!

KrachtigeTeksten.nl

Neem contact op

Laat mij je helpen om jouw praktijk en diensten zichtbaar, vindbaar en onweerstaanbaar te maken!

Logo - cirkel - witte bg-cutout

Gegevens:

Postadres
Boomstede 636
3608 BR Maarssen

KVK: 63687151
BTW: NL002006538B12