Meteen naar de inhoud
 

Vind jij jezelf te zweverig? Vind je dat je niet duidelijk genoeg kunt uitleggen wat jouw diensten precies doen voor mensen? Wat jouw behandelingen of trajecten voor iemand betekenen? Vind je het lastig om op een ‘aardse’ manier te vertellen over het spirituele? Wil je graag op een heldere manier kunnen uitleggen aan jouw klanten wat de toegevoegde waarde is van de diensten die jij levert? Hier zijn een paar tips om je te helpen naar down to earth webteksten.

Waar wordt jouw klant mee wakker ’s ochtends?

Verplaats jezelf in de klant en vraag je af: ‘waar wordt mijn klant wakker van ’s nachts?’ Of ‘waar wordt mijn klant mee wakker ’s ochtends?’ Dit is ongetwijfeld niet zoiets als ‘ik heb behoefte aan een familie-opstelling’ of ‘ik moet weer in mijn eigen kracht komen te staan’. Waar jouw klant mee wakker wordt zijn dingen als ‘oh gatver, weer al die drukte en een veel te volle agenda’, ‘ik ben nog zó verschrikkelijk moe’, ‘ik zie er zo tegenop’, etc. Hoe concreter jij maakt wat hun probleem of ‘pijn’ is, hoe beter je hen raakt met woorden die zij snappen en die echt bij hen binnenkomen.

Laat hen kennis met jou maken, pas later vertel je hóe je te werk gaat.

Je vertelt pas later hoe jouw methode precies werkt. Het is wanneer iemand je net leert kennen, van groot belang dat hij of zij jóu leert kennen en niet je methode. Eerst moet er gewerkt worden aan het creëren van vertrouwen. Het is belangrijk dat je potentiële klanten de mogelijkheid geeft om jou te leren kennen. Vertel over jezelf, wie je bent, waar kom je vandaan? Etc. In een later stadium, wanneer mensen snappen dat jij hen kan helpen bij het realiseren van hun diepste verlangens, komt de methode pas aan bod. Mensen zijn op dit punt slechts geïnteresseerd in jóu.

Heel veel succes!

?

Dit vind je misschien ook interessant:

Neem contact op

× Hoe kan ik je helpen?