
3 tips voor effectieve aanbodpagina’s
Ben je druk met het schrijven van je webteksten? Dan heb je hier misschien ook iets aan.👇 Naar aanleiding van een content adviesgesprek dat ik van de week had met een van mijn klanten: wat zet je nou precies op

5 Tips om je webteksten nú te verbeteren!
Verbeter je website en trek meer klanten aan: 5 dingen die je meteen wilt checken: Wil je graag meer klanten ‘binnenhalen’ met je website? Dan is het essentieel om ervoor te zorgen dat deze punten op orde zijn: 1. Check

Nieuwe teksten laten schrijven? Of oude teksten hergebruiken?
Menig marketeer en ondernemer kampt zo nu en dan met dit vraagstuk: heb ik hele nieuwe teksten nodig of kunnen we de oude teksten hergebruiken? Soms zijn website teksten gewoon niet meer representatief omdat de onderneming zich ontwikkelt. Maar toch:

Verschillende soorten teksten voor je website
Heb jij een eigen praktijk voor coaching of therapie? En heb jij een website zodat mensen meer over je te weten kunnen komen? Dan wil je natuurlijk dat er een goed verhaal op je website staat. Je wilt immers een

Meer klanten in je praktijk?
Meer klanten in je praktijk? Zorg voor een goed verhaal op je website. Maar hoe doe je dat? Want er valt zoveel te vertellen! Je diensten zijn misschien ‘uniek’, je hebt misschien wel 26 certificaten of diploma’s en je zet

Jouw teksten zijn je probleem helemaal niet
Veruit de meeste therapeuten en coaches die mij om hulp hebben gevraagd bij het maken van hun teksten, zitten grofweg met deze twee problemen: 1. Ze hebben ’teveel’ wat ze willen vertellen omdat ze niet willen weten hoe ze hun

3 Dingen die je beter niet kunt doen als je gaat bloggen
Blogs zijn een handig middel om in verbinding te blijven met je klanten en potentiële klanten. Je kunt ze voor allerlei soorten informatie, berichten en boodschappen inzetten en je mag zelf de regels bepalen :). Je hoeft niet altijd over

Kun je niet schríjven, of kun je niet spéllen?
Het wel of niet kunnen schrijven van een tekst, hangt niet samen met spelling en grammatica. Het onder woorden kunnen brengen van een boodschap, verhaal of idee is veel belangrijker dan d’tjes en t’tjes en korte ei’s en lange ij’s.

“Ik wil niet live op Facebook en Instagram.” Ik ook niet.
Houd je er niet van om ‘live’ op Facebook en Instagram te gaan? Vind je het telkens weer een uitdaging om ‘zichtbaar’ te zijn? Het was ook één van mijn grootste uitdagingen… En ook niet bepaald iets waar ik enthousiast

Wekelijks een nieuwsbrief vullen? Zó krijg je dat in no-time gedaan.
Je zou willen dat je beter met jouw klanten in contact bleef? Dat je ze ‘warm houdt’ voor een eventuele vervolgbehandeling of een langer traject? Als je niet meer zichtbaar bent nemen jouw conculega’s jouw plaats zonder problemen van je

3 Goede voornemens die je zou moeten hebben ten aanzien van je content
Heb jij al nagedacht over je goede voornemens voor komend jaar? Misschien wil je beter naar je gevoel gaan luisteren en meer gaan doen met je bedrijf, of misschien wil je juist minderen met bepaalde dingen. Minder junkfood eten of

Hoe vaak moet je bloggen voor meer zichtbaarheid?
Ben je therapeut of coach en heb jij een eigen praktijk? Of ga jij een eigen praktijk beginnen? Dan ben je gebaat bij online zichtbaarheid. De tijd dat mensen een oplossing voor hun probleem zochten in het telefoonboek is geweest.