Meer klanten in je praktijk? Zorg voor een goed verhaal op je website. Maar hoe doe je dat? đ€. Want er valt zoveel te vertellen! Je diensten zijn misschien ‘uniek’, je hebt misschien wel 26 certificaten of diploma’s en je zet veelbelovende of ‘bewezen methodes’ in. Maar is dat Ă©cht wat je klant wil weten? Is dat Ă©cht waar jouw potentiĂ«le klanten op zitten te wachten? â
Check na het schrijven van je webteksten altijd even de volgende punten:â
â
Is de meerwaarde van jouw praktijk en jouw kennis duidelijk voor je klanten?â
â
Vertel je zĂ©lf hoe goed je bent? Of laat je anderen vertellen wat een traject met jou heeft opgeleverd? Heb je reviews ingezet?â
â
De meeste (oriĂ«nterende) potentiĂ«le klanten lezen niet je hele site. Zijn je pagina’s overzichtelijk en duidelijk? Ook voor mensen die niet lezen? (denk aan koppen en blokken). â
â
âčïž Je kunt het gratis stappenplan đ gebruiken om aan de slag te gaan met je teksten.