Je bent therapeut of coach op het gebied van gezondheid, spiritualiteit of persoonlijke ontwikkeling en je hebt je praktijk opgericht vanuit een diep verlangen om anderen te helpen. Het liefst wil je je hier zo snel mogelijk volledig op kunnen richten en je baan in loondienst opzeggen. Maar dat is nog wel een dingetje. Je bent nog aan het opstarten en de telefoon staat nog niet roodgloeiend. Ook je mailbox is nog goed te overzien en je agenda is nog vrijwel leeg.
Je bent wel begonnen met je website en je teksten. Want je dacht: “als die website staat dan kan ik écht beginnen.”. En dat blijkt toch iets anders te werken in de praktijk. Waarschijnlijk is één van deze twee dingen aan de hand:
1. Je liep vast bij het indelen van je website of het schrijven van je webteksten en je hebt uiteindelijk veel tijd besteed zonder enig resultaat (je hebt in elk geval geen resultaat waar je blij mee bent).
2. Je website staat live maar niemand neemt contact met je op.
Welke van de twee is het?
Je hebt dus keihard gewerkt aan de teksten voor je website, maar je loopt vast op een aantal punten, óf het blijkt dat je website niet werkt. Conclusie in beide gevallen: je worstelt nog met je verhaal. ‘Wat moet er nou op die website komen te staan?’
Misschien worstel je vooral met het verwoorden van je aanbod, of je vindt het lastig om te bepalen wat je precies op je homepage en ‘Over mij’-pagina moet zetten. Daarnaast vraag je je af wat de beste indeling is voor je website en twijfel je voortdurend aan je keuzes. En als je eindelijk denkt dat je tevreden bent, verandert dat gevoel na een nachtje slapen weer. Je perfectionisme houdt je tegen en belemmert je om verder te komen. Kortom, je zit vast met je verhaal.
Tegelijkertijd weet je dat je snel moet beginnen met jezelf en je praktijk zichtbaar te maken. Je moet jezelf op de kaart zetten. Want, hoe graag je het ook anders zou zien: potentiële klanten komen niet vanzelf op je website. Er is veel concurrentie en de markt is behoorlijk verzadigd. Dit vraagt om actie van jouw kant. Dat besef je maar al te goed, alleen weet je niet precies hoe je dat moet aanpakken.
Daarbij komt ook nog eens dat je een (hoog)gevoelig en introvert persoon bent, en het idee dat je ‘naar buiten moet treden’ om je praktijk te promoten onder jouw doelgroep vind je spannend. Het maakt je onzeker en onrustig, want je hebt nou eenmaal geen ervaring met marketing. Sterker nog; je wil liever niets doen aan marketing, want dat is allemaal veel te veel gedoe. Die bombarie hoeft allemaal niet van jou. Jij wilt het liefst gewoon je klanten helpen. Maar die moeten er dan wel zijn…. en daar ben je je bewust van.
Daarom ben je tot hier blijven lezen. Als je genoeg klanten had had je nu wel iets anders te doen, toch?
In mijn 3-maanden ‘Praktijk op de kaart’ programma help ik ondernemers zoals jij, op een heel praktische en pragmatische manier, om hun praktijk op de kaart te zetten. Aan de hand van een logisch promotie-stappenplan gaan we samen (via Zoom) aan de slag om jou en je praktijk klaar te maken voor succes!
👉 Duidelijkheid hebt over je aanbod en hoe je dit overtuigend kunt presenteren?
👉 Een website hebt die jouw unieke stijl en aanpak perfect weergeeft?
👉 Meer vertrouwen krijgt in het promoten van je praktijk op een manier die bij jou past?
👉 Je geen zorgen meer hoeft te maken over het vinden van nieuwe klanten?
👉 Geen stress krijgt van het op de kaart zetten van jouw praktijk, maar dat het leuk is om hiermee bezig te zijn?
In mijn programma ‘Praktijk op de Kaart’ help ik je in 3 maanden om de promotie van jouw praktijk goed neer te zetten, op een manier die bij jou past. Geen schreeuwerige marketing, maar authentieke communicatie die aansluit bij wie jij bent en wat jij wilt bereiken.
Samen beginnen we bij de basis: het scherpstellen van jouw missie en doelgroep, en ontdekken we wat jouw praktijk uniek maakt. Vervolgens formuleren we een helder en aantrekkelijk aanbod en ontwikkelen we krachtige teksten en content voor je website, afgestemd op jouw specifieke doelen en doelgroep.
Daarna gaan we aan de slag met social media, e-mailmarketing en we onderzoeken alle andere opties die voor jou relevant kunnen zijn. Ik help je stap voor stap om de juiste keuzes te maken en een aanpak te ontwikkelen die bij jou past. We kijken wat voor jou werkt en hoe je dit op een natuurlijke en effectieve manier kunt inzetten om je bereik te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken.
Tijdens het programma ontvang je advies, praktische ondersteuning en concrete hulp, zodat je direct stappen kunt zetten én een werkwijze ontwikkelt die je op een ontspannen manier kunt blijven gebruiken. Zo creëer je een promotiestrategie die niet alleen nu, maar ook in de toekomst voor jou en jouw praktijk werkt.
Zo gaat het in de praktijk:
Het programma bestaat uit een wekelijkse Zoom-call van ca. 75 tot 90 minuten. Dit is eigenlijk een 1-op-1 adviesgesprek of werksessie waarin ik jou concreet help om een stap te maken met de promotie van je praktijk. Ik werk aan de hand van een pragmatisch stappenplan. Na deze call ga je zelf aan de slag om hetgeen we besproken hebben op te pakken of af te maken. Je plant ook een wekelijkse check-in call van ca. 30 minuten om het resultaat te bespreken. We kunnen deze gemaakte stap dan samen finetunen en ik kan je nog wat tips of advies meegeven.
Daarnaast kun je elke werkdag feedback en advies vragen via e-mail. Zo weet je zeker dat je door kan pakken en niet vastloopt.
Ik ben Linda, en ik heb ruim 20 jaar ervaring in marketing en communicatie. Sinds 2017 werk ik voornamelijk met praktijkhouders die hun loondienst hebben opgegeven om hun hart te volgen: mensen helpen. Ik werk met veel ondernemers die net als jij worstelen met het zichtbaar maken van hun praktijk. Als je mij al een beetje kent, dan weet dat ik als geen ander begrijp hoe lastig en spannend het kan zijn om jezelf te promoten (ja, en dat terwijl ik uit de marketingwereld kom ;-)). Maar, ik heb geleerd dat je marketing op een manier kunt aanpakken die aansluit bij jouw waarden en persoonlijkheid. Zonder geroeptoeter en veel bombarie. Daarom heb ik ‘Praktijk op de Kaart’ ontwikkeld: een programma van 3 maanden waarin ik je help om op een authentieke, ontspannen manier jouw praktijk te laten groeien. Ook als je een introvert karakter hebt of super perfectionistisch bent.
*Dit programma duurt tot maximaal 3 kalendermaanden na je aanmelding. Er is 1 week per maand waarin we niets plannen om wat ‘lucht’ te creëren. Gemiste afspraken (tot maximaal 1 werksessie en 1 check-in call) kun je in die week alsnog inplannen als je wilt. Doe je dat niet, dan komen ze te vervallen. Je hebt geen recht op restitutie. Op deze voorwaarden worden geen uitzonderingen gemaakt, in verband met haalbaarheid van planning en beschikbaarheid die niet gegarandeerd kan worden na afloop van het programma.
Wil je meer weten? Plan dan een vrijblijvend intakegesprek. Als we na het intakegesprek allebei enthousiast zijn dan kun je je definitief aanmelden. Na het invullen van het onderstaande formulier ontvang je (dezelfde werkdag) een mail met een link naar mijn agenda, waar je zelf een afspraak kunt inplannen wanneer het jou uitkomt.
UITSTEKENDGebaseerd op 32 recensiesTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.Marijke KoomenVanavond een superleuk bijna 1 op 1 private webinar bij Linda gevolgd. Ik ben super- enthousiast geworden en sta te popelen om haar ideeën om te zetten in passende content voor mijn bedrijf. Leuk, dankjewel Linda!Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.Janine VisserWat een fijne communicatie. Maar daarnaast het allerbelangrijkste is dat Linda mijn website teksten heeft herschreven. En direct perfect! Zo mooi om te lezen hoe zij omschrijft/herschrijft wat mij niet lukte.Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.Nettie Van WieringenIk ben ontzettend blij dat ik Linda ben tegengekomen. Ik heb haar hulp gevraagd voor de geschreven teksten op mijn website. We hebben een ontzettend leuk gesprek gehad, een gesprek waarin zij mij een aantal concrete tips en adviezen heeft gegeven om de opbouw en structuur van mijn website te kunnen verbeteren. Daarnaast heb ik het afgelopen jaar verschillende korte trainingen gevolgd om een groter bereik te kunnen creëren voor het aantrekken van klanten. En in al die tijd ben ik zo bezig geweest om voor mezelf helder te krijgen "wat is nu mijn ideale klant > en vandaaruit welke oplossing kan ik het beste aanbieden". En in het gesprek met Linda komt zij ineens met een grandioze oplossing hiervoor, een oplossing waar ikzelf alsmaar niet goed uitkwam. Zo waardevol!! Ik voel me echt een heel blij ei. Naast alle andere tips en adviezen die ik heb gekregen was dit gesprek van heel veel waarde voor mij. Met mijn blijheid en mijn enthousiasme ben ik aan de slag gegaan om alle veranderingen door te voeren. En mocht ik weer eens tegen iets aanlopen, kom ik heel graag bij terug! Linda héél erg veel dank voor al je goede zorgen, je betrokkenheid en enthousiasme!! Liefs van NettieTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.K LaHeel veel dank, Redactus! Ik liep zelf helemaal vast bij het schrijven van de teksten van mijn website. Zo fijn hoe Linda het heeft overgenomen van mij. Ze denkt pro actief mee en reageert snel op mijn vragen.Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.Erica BergenhenegouwenIk ben zo blij dat ik Linda ben tegenkomen. Door haar prettige manier van feedback geven, heb ik zoveel geleerd over hoe je een goede webtekst opstelt. Mijn site moet nog live gaan, maar ik kan inmiddels niet meer wachten totdat dat gaat gebeuren. Zij geeft je precies dat duwtje in je rug, waardoor je ontdekt dat je veel meer kan, dan dat je zelf dacht. Dank je wel Linda! Ik kan het niet genoeg blijven zeggen.Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.Justi VeenhofAl meerdere klanten blij gemaakt met de 'krachtige' maar ook zeer effectieve SEO-teksten van Linda! Klanten zijn zeer tevreden en hebben mede door middel van de teksten van Linda in combinatie met onze SEO-tools hun website naar een hoger niveau weten te tillen!Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.Roos LWat een toffe workshop! Zo fijn dat het live en echt interactief was in plaats van een bandje. Linda legt duidelijk en goed uit wat ze wil overbrengen. Leuke energie en neemt de tijd voor je vragen. Dikke aanrader!Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.Rianne van der Stoep-JanmaatIk zocht iemand die mijn websiteteksten kon schrijven in mijn taal. En dat kan Linda als de beste! Linda is heel fijn om mee samen te werken, ze heeft aan een paar woorden genoeg en schakelt lekker snel. Absolute aanrader!Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.Richard GijsenLinda super mooi mijn Website teksten geschreven ik ben blij dat dat ook zo snel kon. Super bedankt.
Ik help ondernemers om hun missie en aanbod onder woorden te brengen en te vertalen naar krachtige teksten, content en marketingmaterialen.
Postadres:
Boomstede 636
3608 BR Maarssen
Tel. 06 – 39 411 886
Email: info@KrachtigeTeksten.nl
KVK: 63687151
BTW-nr: NL002006538B12